شکایات
رسیدگی به شکایات مشتریان
رضایت شما اولویت اصلی ماست 💛
در صورتی که از روند خرید، کیفیت کالا یا خدمات ارسال ناراضی بودید، میتوانید از طریق راههای زیر شکایت خود را ثبت کنید:
1. ارسال پیام به واتساپ پشتیبانی: ۰۹۱۲۸۷۹۰۱۷۹
2. ارسال ایمیل به آدرس: soheil13shapoori@gmail.com
3. تماس تلفنی در ساعات کاری
۰۲۱۸۸۵۵۹۲۲۰
تمام شکایات حداکثر ظرف ۲۴ تا ۷۲ ساعت کاری بررسی میشوند و نتیجه از طریق پیامک یا تماس تلفنی اطلاع داده خواهد شد.
ما در هپی تایم متعهدیم که هر بازخوردی را فرصتی برای بهبود بدانیم 🌿